Tuesday, June 28, 2011

cpt bto waktu b'lalu

xsgke kan cpt bto mse b'lalu...skrg aku dh berada di sem 3 di IPDA..
sem baru ni amat memenatkn especially ari ahad yg merupakn ari baru
slps kte b'hujung mingu..kelas full gler tp nsib baek aku xgler...
hahahhahahahhahahhah.........................

xsbor ase nk tungu cti raye nanti...hehehe
pe la aku ni bru je mula klas dh pkir nok cti..
nanti aku blik raye b'teman dgn kwn2 aku dr sabahan..
diorg xblik sabah so nk ikot aku pi ganu kito...
hihihihihihihi.........................

aku pening la dgn diriku ini my diari cintaku,
adakah aku dh mule myukai seseorg????????????
tp aku nok blajo je dulu xboh pkir2 sal kape2 ni lg...
buat semok je pale aku ni..
tp napoknye aku dh mule t'detiknya buih2 sabun dlm kalbu ku ini
t'hdp si dia...
SIAPAKAH DIA??????????
rahsia, mne blh kabo...huhuhuhiu
tp dye dh de kekasih ati asenya so biarlh ku pndg dr jauh sje..
diam2 ubi berisi...hahahahhahhaha

skrg azam aku dgn kwn aku adlh utk score DEKAN 4 sem ini...
aku dh dp result sem 2 ari 2..
ala still maintain je result mcm sem 1..
xnaik mhupon trun pointer..
okla drpd jatuh pointer..
tp ramai classmates aku yg pointer turun...
so we do de bes 4 sem ni...

OKLA CKP SMPAI D'SINI DULU,
KTE JUPE LG MY DIARI CINTAKU.....

No comments:

Post a Comment